Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

dobrý článek R^

0 0
možnosti

.........dal jsem karmuR^ , protože jste přesně  popsal  co si o celém dění myslím i já , jenom s tím rozdílem , že si myslím , že změna musí přijít se shora , ale my je k tomu musíme dotlačit........:-P:-P

1 0
možnosti

Děkuji za karmu a za názor :) Víte ale, jak je k tomu dotlačit?

0 0
možnosti

Vy podceňujete sílu médií.

Volba prostě vyhraje ten, kdo utratí nejvíc za volební kampaň a vládnout bude s těmi, s nimiž se dohodne na dělení kořisti.

Můžeme si na to stěžovat nebo ne, ale nezměníme to.

0 0
možnosti

Právě naopak, jsem si vědom síly médií. Ale jsem si také vědom potenciálu lidí, že dokáží mít vlastní hlavu, a tedy že se médii strhávat nemusí. Mám to podloženo nejen z praktického hlediska (viz. já a řada mých známých a přátel), ale i z toho teoretického díky sebevzdělávání. Většina však zatím nechápe, že informace v massmédiích jsou pouhý byznys a slepě jim důvěřuje. Škoda, že se to nevyučuje na základních školách.

0 0
možnosti

Pane Davide ode mně karmaR^. Před pár týdny jsem začal psát též blog. Ve zkušebním čase, alespoň pro mě zkušebním, jsem si uvědomil, že čím více budu šít do kohokoliv, a čím "tvrdší" dám nadpis článku, tím je jeho čtenost vyšší a karma větší. Bohužel, čtenáři chtějí číst splodiny, špínu, co se nepovedlo, co je špatně. Že je většina věcí ku prospěchu, to se nehodí říkat. Dokonce se nehodí o tom ani přamýšlet. Máte jistě pravdu. Je to všechno o nás a co je v nás. Ještě jednou děkuji za tento váš příspěvek.

3 0
možnosti

Děkuji Vám, Tomáši, za uznání. Je mi jasné, že jde některým lidem spíše o senzace, nad kterými nemusí přemýšlet. Záměrně píšu "některým", protože jsem v kontaktu hlavně s lidmi, kteří mají jiný přístup. Je to však každého svobodná volba. Jak se říká, každý je svého štěstí strůjcem - jaký má kdo přístup k životu, takový přístup má i život k němu. Kdo to nechce slyšet, ten je určitě spokojen tam, kde je :) Ještě jednou děkuji a přeji mnoho úspěchů v životě :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS