Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z70d80e88n35ě84k 48W54e47r35n63h12a50r79t 6547165212498

Myslíte z těch farmářských trzích, kde "zelináři" nejdříve nakoupí ve velkoobchodu a pak to prodávají s nemalou přirážkou? Nebo ty "bio"potraviny, které vynikají vysokým obsahem plísní a hub, protože proti nim nejsou ošetřené? Holt každé pro má i proti...

+1/0
21.1.2014 10:28

M61a40r63t75i19n 24H20o47r91ň42á31k 7691481172

Občas, jednou do měsíce, někdy ani to ne, se podívám na televizní vysílání + reklamy v rámci filmů. Všiml jsem si, jak oproti minulosti stoupl počet reklam na léky a jiné podpůrné prostředky. 30-40% podíl v reklamním čase. Zbytek času reklamy vyplní zkrášlovací chemie. To taky o něčem svědčí.

0/0
21.1.2014 10:27

Z90d71e30n34ě10k 27W79e44r64n82h82a43r71t 6847685952718

Jistě. Náklady na takové preparáty jsou minimální, drtivou většinu tvoří reklama. Naproti tomu zisk je ohromný, protože lidí, co se nechají snadno zblbnout je stále dost...

+1/0
21.1.2014 10:29



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.